2008-08-13 23:30:29小妹

卑鄙月餅

回到家, 佢地已食緊返, 翹翹坐住學行車好快咁SIR 過來.

返到屋企有個人笑住迎接你, 係最快樂的事.

洗左手, 就抱起他, 行到梳化, 有個KITTY 月餅袋, 原來係姐夫買俾家姐的.

飯後, 我地就開左盒冰皮食, 哇, 好靚呀~~~

這是其中一款~~抹茶

一盒有4隻味, 每隻味有2件
其實好細件, 不過一開四之後, 一人食一份, 都幾好味

食的時候, 姐夫說: 你唔使留俾你家姐喇!

我: 吓, 點解呀? 有芒果味WOR

姐夫: 佢都唔食冰皮

我: 咁你又買

姐夫: 你唔識你家姐GA, 買個盒俾佢之MA

我見我媽笑得好開心, 等係啦, 有個咁鍚佢個女的女婿WOR

上一篇:收工喇

下一篇:又shopping