2008-04-13 03:52:26小妹

一陣~~ 頂一陣

今日帶左相機返娘家,當然要同兩位小王子影相

俊一向唔多喜歡岑童, 覺得佢好嘈,成日喊....

今日我話: 俊, 同表弟影相呀

俊好快就回答我好.

我: 抱住表弟先

俊: 我點識抱呀, 叫佢自然坐啦

我: 抱下啦, 表哥

好岑童降落
俊: 媽咪, 唔得呀, 佢壓住我隻腳呀 ((不耐煩地))

我: 你抱佢好d啦 (我再將bb放好)

俊: 快d啦, 佢識得郁ga 媽咪, 快d啦

我: 好啦, 俊你hold 住笑

take one:
我: 都ok呀, 係keep 住, 點多張

俊: 仲影, 你影到咪得lor

我(手持玩具引岑童): 俊, 你笑住先呀

俊: 媽咪呀, 你識唔識影ga, 佢周圍郁呀

我: 得啦

影了幾張, 最後一take是這樣
而俊幫我影的就變成:::
最後都係要叫家姐出馬
三個人的牛角

上一篇:岑童與kuromi

下一篇:姨丈~~