2008-03-03 22:43:48小妹

撐一撐

fion 打電話來, 上星期問eva 的婚宴的事, 我在頭昏腦脹下告訴她我有多忙, 多慘

她安慰我, 由我本來沒氣力的說話, 愈說愈起勁

’咁你快d溫啦, 考完試先出來玩, 我地去食飯呀’

好快我就答應左

今晚又打來, 第一句就問我考完未, 考成點, 嗯...唔識答, 好似識, 又好似唔識咁, 希望我d運氣未走啦

再說, 她的仕途, 原來她星期五會去見工, 雖然我在忙, 用三幾分鐘換來一個交心的電話, 值得的....

噢, 原來是這樣~~ 在她祝福我的時候, 我也祝福她吧

願我們一帆風順

^^

上一篇:revision night

下一篇:楊宗緯~洋蔥