2008-03-03 00:18:46小妹

你這個男人

真係唔明唔明唔明你究竟諗D咩~~~

突然對我說想買樓, 講而家係好時間, 銀行批九成按揭~~~~~ 之前都叫你申請, 而家樓價又高了才說????

對於去旅行, 你又是一反常態, 說住要住最好, 去埋溫泉酒店, 5日的旅程要去台北+高雄+溫泉, 那位機票小姐當然捉住你狂SALES, 貴了成千蚊, 你真的要去嗎??

你說去旅行是RELAX, 最好不要限著幾時幾刻起身, 對於正常人沒問題, 因為大家睡到十時許也會自動起身, 但你自己平時返開早, 四五點就起身, 六點幾打玩機再訓, 到左九點幾我地起身, 你又話我地嘈住你, 又話我地訓得太遲, 係你D作息時間有問題, 唔係我.

起初說去高雄, 在網上找來一大堆料, 然後反問我去高雄有咩好? 去下偏郊, 去下博物館之類, 不太HEAVY 的活動吧... 如果你一早認為這個地方不好, 點解你唔早D同我講??? 你知道我呢兩個星期要考試, 我都去搵料, 你估我好得閒咩

返到屋企, 都唔會同我傾, 係唔係返到屋企之後, 你的世界就是這台發光的電腦??

你去旅行的原因, 唔係為左我的大假集中在EASTER放, 亦唔係為左我同阿仔, 而係: ’難得我(陸先生)肯去’

你又再一次俾我覺得冇左你都冇問題!!

同你傾, 你又覺得煩住你, 仲要對我話: ’我而家唔想講住’,

吓, 先生, 咁請你擇個日啦 (當時佢在用電腦)

竟然答: ’好呀, 等我得閒作個卦先’

OK, 無問題, 你想傾時,唔好怪我用返呢一套黎對你

你這個男人
作詞:甄健強 作曲:雷頌德 編曲:雷頌德 演唱:陳慧琳

我真係好想識得分析你鮋思想
不過而家只係睇下你以前鱓相
諗番起你鮋性格真係難以想像
真係難以想像

* 誰人誰人從前在說 麻煩迎頭遇上
落寞地伏在我肩上 然而治療陣痛之後
在面上沒有傷 即刻飛身擔當最強
只為著落地新車眨眼睛 呼出你衷心感歎聲
舊日自動為我奔命 現在問問你心
可否裝多一點愛情 *

# 可能 男士們習慣享受
男士們大把好友 男士們極多要求
可能 男士們內心很壞
遊樂場玩得很快 來緩和自卑心態 你很怪 #

@ 你好嗎 問你可曾熱戀過
讓你感情留了座
還是你認識我 為了找被窩
你好嗎 問你可曾熱戀我
或你精神捱了餓
才願努力找個合你心意 像我這麼傻 @

果時你唔自動自覺 唯有我開口
想你陪我行下 你話你要抖一抖
朋友Call你你就話你 年中無休
唔該你理下我 理下我鮋感受
有人見到你地搭曬膊頭
同我行街睇戲 你就鬆開我隻手
到底你仲當唔當我係你女朋友
估唔到你又講埋曬鱓勉強藉口
Repeat * # @

我本日記真係 寫到唔識寫
唔通我地 真係有 第三者
每次見到你地公司果位陳小姐
我就即刻會諗點解你會換架新車
話佢靚 話佢正 我就番去照下鏡
唔 橫睇掂睇我都睇唔到 我有乜№唔好
點解你會真係對我咁離譜
Repeat @

一段感情裡面最基本鮋№ 你都做唔到
我諗我地最好都係 各行各路

上一篇:第二科吹水考試

下一篇:revision night