2008-01-08 14:18:04小妹

不安

半夜, 手機響, 一聽是一把男子聲音: ’喂, 我想<小> <西>’ 你’ (當然大家都明< > 內的字是加上門之部首’

以為是陸生春心動 / 夜深人靜時掛著我吧, 加上未清醒, 所以我 ’ 纒 ’ 左一聲

男聲又再: ’ 我想<小> <西>你呀’ 好斯文的一把聲

之後我就cut佢線, 之後佢再打來: ’你把聲好正呀~’ 我又再cut 線

今早, 佢又再打來: ’小姐, 我想約你出街, <小>死你’

我又cut佢線

我記得我好似回應過佢一句: ’挑你老味’ 唔知係cut線前定後講

唔好再打黎啦, 一係就早d打來, 半夜打來好玩咩

上一篇:舊事

下一篇:掃把頭 觀音腳