2005-01-30 11:23:39尚未設定

Change Position

30 – 1 – 05

PS : 我張新証既背面 ... 正面就唔俾你睇 lu ... haha~

好耐都冇打日記喇 … 有冇兩個星期呢!?

開sem 之後就好忙a … mon ~ fri 要出 placement … sat 就要返poly 上堂 .. 人都散 a … x_x … 得一日Sunday 淨 …

除左 呢 d 野之外 … 呢幾個星期個人都好似唔多開心咁 … 唔知係唔係出左 psychiatric ward 之後 … 心理有 d 唔正常 …???

日日見全d patient 行黎行去 … 魂遊同發癲 … x_x … 真係唔知我同佢地有咩分別 … haha~ 成日都係企係度睇住佢地 …

有好多同學都話出完 psychi ward 之後好想 enter 呢個 stream … 貪佢夠游閑 wor … 又多 dd 錢 … 不過我又唔係咁想 wor … 成日陪埋佢地一齊癲 … 我驚變左佢地 …

… 上兩個星期 …
幾好 a … 食飯感覺唔同左 … 清楚少少自己應該要點做 …

... 今個星期 …
唔開心既野 continue 發生 …

我覺得我既決定又唔係唔好既 … 起碼清楚自己既方向同位置 … 冇可能成世都係同一個位徘徊 … hope 大家明白啦 …
轉一轉個位會唔會好 d ? 我都好希望有結果 …

講吓我d fd 啦~
唉 … 又一位宣佈分手 … 都唔係好明佢地點解會分 ga … 不過希望佢冇事啦~ 呢個世界仲有好多男仔揀啫 … 講真 … 佢都唔差既 … 不過呢 … 唔好係度講 lu … haha~ later先~