2005-01-08 23:23:39尚未設定

Paed Placement + OSCA

8 – 1 – 05

好快又過左一年 … 05年又到左 … placement 都出左兩個 wk … 不過我仲係 … 冇野 … 平平安安 … haha~

講返兩個星期係 pmh (瑪嘉烈醫院) 既 paed (兒科) placement … 都係企既多 …

不過 q 1 h 既 obx (observation) … 仲有 q2h, q4h都幾煩人ga … 成日都要記邊個要 obx … 仲有 d 一支二支既水同 medication … shit~

呢個 ward 都幾多野睇既 … 有 paed, surgical, oncology同 hematology … but 全部都係above 1 歲 under 18 歲 or hematology 廿零歲既 cooley’s ( = thalaseanemia … 係唔係咁寸呢?? … forgot …)

差唔多每日都有人做 blood transfusion (輸血)… 淨係q 5 min 既 obx 都做到 wing wing 地 …

講到 blood transfusion … 原來真係有個 pattern 睇到 cooley’s既人… 就係 黑 d 同好易 desat. (缺氧)… 即係 curve nail … copd 既人都有 …

近排好興既 rotavirus 都出現過 … 好彩我冇賴到 … 梗係啦 … 洗到手都乾哂 … 有冇人會送 d suitable 我用野俾我呢?? … 不過都係冇既多 ga la …

surgical 既 case … 通常都係 cleft lip (兔唇) … 不過 last 一日見個鬼仔 fall 完入黎 … 做左個 k- wire … 即係穿支不秀鋼入骨 … 頭尾有鈎 ( prevent 移位) … 我諗真係痛死佢 … 個 r n (registered nurse) 幫佢洗 wound 痛到佢震 …我托住佢隻手都覺得佢係咁震 …不過佢又冇叫出黎 … 好硬淨!!

之後睇返佢做 ot (operation) 之前既 x-ray film … 佢既 radius 同 ulna (手腕同手踭之間) 係扭麻花咁一齊 … 佢話fall wor … 奇奇怪怪咁 … 好似俾人擰斷咁 … 都唔知咩事 …

今日個 osca … 我都係唔睇好 … 須然我只係插 r/t (Ryle’s tube) … 好似冇咩難度 … 不過硬係唔多有信心 … x_x … 算啦 … 好多 人同我一齊驚 … hope 唔駛 re-exam 啦 … 你地都唔好咁擔心 … ^_^ … 有我陪 … haha~

不過冇人想搵我呢 … ooooooooo