2004-12-09 00:23:39尚未設定

Speeding!! Warning!!

8 – 12 – 04

今日都係無咩特別 … 想係平靜既日子搵少少刺激既野玩 … 於是就去左尋日去過既地方 …

尋日其實踩單車去左 沙螺灣 同 黃龍坑 … 沙螺灣其實都去過唔少次 … 最特別係上左半山既黃龍坑 … 原來冬天個 view 係超正 …

so 今日帶埋相機上山 … 又係長長斜路 … 攰死 … 唔似尋日去完沙螺灣先上去 … 未熱身就上斜 … 冇氣 … x_x … 停左好多次 …

上到半山當然搵個好位影返輯靚相 … 見到好多魚 … 左影右影 … 仲涉水行上 d … 點知 …

竟然見到隻怪物係水入面石仔之間行出黎 … 個樣好核突 … 影左佢 … 睇佢咩家伙黎的 …

返到黎 check check 先知係叫香港蠑螈 … 仲要係香港先有 … 同埋係瀕危物種 … wow~ 勁 ar … 不過就真係好樣衰 … haha~ 俾大家 cc~

之後返黎就勁正啦~ 又係落山 … free 左3 分鐘啦~ haha~ 上就要20 幾 min~

之後見時間好似好早(1315) … 去到赤鱲角新村 … 見到有條路上配水庫 … 又係大斜路 … 正~~~

推車都要上啦 … haha~ 今日玩探險 ma~~ 用左15 min 推ga 車上山 … 以為有個好靚既 水庫 view 啦 … 點知得一塊空地 … 個格局仲有 d 邪!?

點解?? 有咩理由有度大鋼閘鎖住 … 但偏偏就隔有條斜博+扶手俾人入去 … 仲有 … 鎖住既地方會有好多長椅 … and 俾人捉棋既枱 …??? 最奇既係有個亭 … 係 5 角形 … 唔知有咩問題 … 上面仲有 5 隻好似石獅既野 … 好在我去個陣係日光日白 … 唔係就 … hehe~

之後再利上一個小斜坡 … take 左幾張photo 就走lu … 此地不宜久留 .. 不過都留左半個鐘有多 … haha~

又到緊張既時間喇 … 又係 downhill 時間 … 勁好feel~ 有 5 個大彎 … 今次差 d 炒車 … 就係因為一個人 … 一個同我一樣咁無野做既男仔 … haha~

其實我用左 15秒落山之後 … 係出左第一個彎已經見到佢係第3個彎推緊車上山 … (我指既彎係一個最少 50 m , 路闊 4m) … 我已經開始拖 brake 諗住收慢 … 我發覺係唔得ga 囉 …

只係聽塊 brake 膠跣呤既沙沙聲 … speed 係冇減 … 只可以話係 unchanged … 唔夠 15秒 … 已經到佢個位 … 佢係正路中間 … 咁我出右彎好自然貼住右邊出 …太快喇 … 差幾寸就揩埋博邊 …飛出草地 … 個時真係一額汗 … 差多兩吋要瞓係醫院 … shit~ 嚇死 … x_x

之後用多30 秒就可以落到底既橫閘位 … 覺唔覺我只係形容左好似短短分零鐘既時間 … 其實個 5 個彎加埋有about 1 km …高低差有 70~80m … 你話我車速有幾快呢??

之後到左山腳 … 我摸摸條呤 … 可以話辣手 … 極熱 … 原來唔係塊 brake 膠唔掂 … 係太高速喇 … 下次都係唔好等到太快先brake … safe d~

到左夜晚 … 有人送左條芝麻斑俾我地食 … 有 18吋長 … 應該差唔多有兩斤 … 得閑 post 俾大家睇 … 不過可能已經落左我肚lu… haha~

ps : 見你好似已經冇事 … 安心d … 你不如俾心機 prepare黎緊既考試仲好啦~
咩考試就唔講喇~ 總之加油啦 … ^_^ … 我地係 friend ma … 係唔係?