2004-12-07 11:23:38尚未設定

Worry ...

7 – 12 - 04

點解咁快又寫日記既 !?

突然唔係好開心 … 唔想做功課咪打日記囉 …

今晚就開始牙痛 … 又係智慧牙 … 次次都出d 唔出 d ... 屈住屈住 … x_x

今晚既佢 ... 平時已經夠寡言 … 今晚仲更加唔出聲 … 令人好擔心 … 究竟發生咩事呢 … 又唔肯同我講 … 可能佢真係唔想出聲 … 問左好多句都只係:-(书

其實有咩問題點解唔可以講 … 睇吓我可唔可以解決 … 我能力上做到既野一定會幫你 … 我唔係個 d 咁冇義氣既人!!
不過你粒聲都唔出 … 打電話俾你又太過夜 … sms 你又唔 reply … 可能你已經驚左啦 … 不過我呢個sms冇問題 ga wor …

不過我都好希望你開心… 可能你以為我 8 卦 … 你當我係咩唔緊要 … 不過我始終當你係朋友 … 有咩可以搵我 … 我絕對唔介意 ... 我唔會咁衰仔丟低你既!! ^_^