2007-04-06 23:52:05放牛的春天(蹦)

晚 : 11 : 50




 老婆 你真的很愛生氣
 真的很不喜歡你一直鑽牛角尖
 真的很愛生氣 愛生氣愛生氣
 有時候我真的不知道該怎麼跟你溝通
 你生氣的時候 真的很討厭
 超級愛鑽牛角尖 很讓我生氣
 不要生氣了好嗎 我都答應你不出門了
 那你就不要生氣了 在生氣
 我就不理你了 ˋˊ 知道嗎
 笨 ~ 你還記得我曾經送過你的一首歌嗎?
 你既然連聽都沒聽 歌詞連看都沒看 
 我很生氣噢 ˋˊ 現在我專程複製給你看
 要好好看 好好聽 知道嗎 ?
 




 Till the End直到永遠
 All these precious moments, With you by my side
 在這些珍貴的時刻 有你陪伴在我身邊
 Must be a gift from heaven, That’s holding me all night
 必定是天堂來的禮物 整晚擁抱著我
 I don’t know how I found you, I’m thankful that I have
 我不知道我是怎麼找到你的 但我很感激我找到了你
 Now that I have a love so true, To hold, to keep, to share
 而現在我是愛的那麼真 為了擁有、保留和分享
 *In my heart I can no longer hold inside
 在我心中已經無法再隱瞞
 All of the love I used to hide
 過去我總是將所有的愛隱藏
 I’ll always be with you until the very end
 我會一直陪伴在你身邊直到永遠的永遠
 In this world there is no place I’d rather be
 這世界上沒有其他的地方讓我想停留
 You are my life, my soul, my girl
 你是我的生命我的靈魂我的女孩
 And through it all I know
 經此讓我明瞭
 That "you’ve" come to see that you’re the one till the end
 直到永遠 你都是我的唯一
 All my friends around me, Say you’d be gone too soon
 我身邊的朋友都說你很快會走
 Baby I’m gonna make them see
 寶貝 我會讓他們知道
 We’ve found our way back home
 我們已經找到我們回家的路
 We’ll always be till the end
 我們會在一起直到永遠

 


 要好好保存噢 ︿︿