2010-07-18 23:51:17SeRenDiPiTy!

tmr is another day..

今日,唔順!

朝早要返工,小事!but門壞咗搞到來唔切入到office入邊息返個防盜系統,個警鐘15mins係gum忠心的一路響落去。。

account system都出咗事。。太有手尾以至close咗個batch。。

so。。唯有等待tmr個account同事返來作進一步處理。。

and then。。

要處理私人事務喇。。熒光綠色漆皮波鞋。。

永遠,sales在沒有commission的利誘下,人性的劣根性就白白表露無疑。。

算數,每個人的教養仲有唔同。。

都係快d搞掂曬d嘢返屋企食住家飯好過。。

。。。。。。

其實返歸途中已經開始肚餓,一路覺得今日好黑仔。。

又唔知我最後的thailand trip究竟可唔可能見到我最想見的白龍王。。

點解旅行都要就gum多人。。

點解旅行唔可以隨心所欲一個人跟團簡簡單單對住一d唔使應酬的陌生人。。

點解?

其實旅行最想同媽咪去!

媽咪最中意旅行,如果最大多數時候我可以有時間陪伴左右,即使去一個唔中意無所期待的地方也可謂幸福漫溢,因爲天倫之樂對於我來講仍然奢侈。。

。。。。。。

返到屋企見到其實日見夜見的住家飯,心中卻滿是感激。。

其實,我又多一個恩人。。二姨媽其實一直默默附出。。

。。。。。。

原來已經《名人飯堂》時間喇。。

原來,食物,廚藝,對一個家庭以及其關係的維持如此重要。。

唔知點解,見到林保怡心情變得慢慢平服。。

黑仔就黑仔la。。有什麽了不起。。對於我成個人生來睇,其實也不過小菜一碟。。

maybe tmr is another day。。

 

 

 

呵呵呵呵呵!!so great!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

戰戰兢兢。。終于俾我第一個係淩晨零時零刻零分零秒book到港交所既visit!!

真的是。。today is another day。。

be happy!!

。。。。。。

淩晨與黑夜之間。。永遠是蔓妙的。。