2006-04-28 00:18:05SeRenDiPiTy!

雨天童童

睇到童童係QQ度。。

好想叫一叫距。。

關心下距過得好唔好。。

我不是冷血的。。

BUT。。

都係俾SOBRANIE陪住我就好。。

SOBRANIE只會永遠寵愛我,痛惜我。。

唔會令我難過,失望。。

果束藍色妖姬已經凋零。。已經散落。。已經消失。。

風一動,帶走咗所有的東西。。

我的,你的,我們的。。

我仲記得你的笑容。。

記得你喂我食野。。

記得你拖住我雙手。。

記得你俾我靠住哭泣。。

記得你強錫我。。

記得你攔住我訓係社聯門口。。

記得你我對待紙幣的怪癖。。

記得。。

記得。。

點解。。

無稽。。

PS:童童係咪荔枝?

儅榴蓮遇上荔枝。。