2004-12-07 01:18:22仲好細既呀bo

open day helper!

12月4日....唔識點形容既一日..

無論事隔多年我也心跳 ....

今朝約左呀yu同呀yi去食lunch..
我地去左thailand food..好味..

跟住3個人就番學校做recepition helper啦!
嘩.好多野睇呀..又有band show>>同hair show>
有d仲唔洗$..又好多人都玩x髲!!

今日做recept好好玩呀..我地又係咁同d miss吹水~
個唔知咩人既呀sir又請人食candy哈哈~
不過最得意就係我同呀yu啦..
我地交換左呀..
佢果個又同我講野bor.......
我果個...隔離果個又see佢wor..
哈哈哈~........
我地間ive.完來都有間salon係學校insides嫁..
仲要好大..個look仲有d cyber呀~
cut hair...仲super cheap呀.!!強呀..

做到4點到..我就去左搵mother buy clothles啦
..又buy左lu...哈哈...
行多一陣就back home啦..
 at night..仲睇左cable既””玩死男朋友!!
真係好好笑呀i love u boy”z佢2條友!!


12月4日終於
完左...唔知..今日同上年既.有咩唔同....
不過最緊要大家都開心!!