2004-11-20 21:18:22仲好細既呀bo

10月19日~the queen of 坑

今朝一早同呀yi去左""金咩law""食thailand food>.
點知我又late呀..so 打phone叫佢幫我叫定先....
我去到..真係有得食啦!!!好野....不過我一睇..係燴飯黎既...
人地叫河嫁ma.....真係好想cry呀...人地琴晚已經冇得食嫁啦..
今日又............>,<.......

食完番school啦..今日仲好準時上account呀..我地.
第一times係點名list到tick啦,,唔係o.....哈哈!!!
上埋law 同typing就放學啦....
不過typing要學倉頡啦..死左呀...

今日本來要ba interview,嫁...不過我地好衰咁冇去到呀..
放學成5點half啦..我地同anna去食吉野家..
食完番tuen mum啦..
哈哈..我地今晚look ling呀!!yeah...
我又好衰咁做壞人啦..成日呃ball look..
哈哈..鬼叫條ling feel唔到我個ball咩..哈哈..
打多最好係我呀...
仲有呀..今晚既.queen終於出現啦..
就係呀yi啦..佢contine 咁落左7times坑呀..
做左””thequeen of坑””呀...哈哈...笑死我地.

look完番去睇台慶啦..
then icq and phoning with xxxxx...
啦...