2004-11-02 00:18:21仲好細既呀bo

過份.....嬲到爆

今日番8點half呀..咁我就早一個horurs上車啦..
點知個屯門公路有traffic jam wor.......
番到kwai fong in 埋class都成8點50啦..同我平時late既時間一樣wor!!
至多唔洗咁早起身....訓多陣啦!!!!! 激死呀..

上完個typing....就上law啦..點知miss冇番學...就轉左上個sdoa...
仲放早.....12點30就走得既...點知...哼..一百個嬲

諗住未食早餐..又坐好後...冇死啦.....
梗係食野啦..點知我地3個人食完既時候///
佢先大大sound係到講...話......
*****************************
咩你地係到食野....有冇x錯呀.
識唔識respect自己同人嫁...
又話...有咩工都唔會介紹俾我地呀/////
*****************************************
佢都痂'夠"線嫁...係咁話我地...
我地真係好恨你d工....得果幾千mon in...
係到嘈...真係好想同佢講...人地出面都冇你d salary咁低啦..
白痂...唔識野係到扮lung曬野...自己又late上堂..又早走wor.
都唔知點做人miss 嫁..又係到同人扮friend..都唔知自己幾咁黑人憎..(好嬲呀)
******************************************************************

放左學....就去左美心同d同學飲茶啦..
食左好多野呀...好死貴呀..不過都幾開心....
anna佢開心番啦....好開心呀..
食完行多陣街就走啦......
同呀yu去左佢個bus station 等車.....不過我又好快有車...
佢又唔知等幾long times啦...哈哈.
番到屋企...訓左陣..就wake up.溫書啦......

今日post左對dream couple...