2005-05-17 21:27:20*風靈草*

upset is my feeling, at this moment

上資組堂....衰抄功課
結果比臭老毛當左....
人地又冇講出口話要當我既
只係計0分Je..賤格 !
抄功課Je..使唔使死呀!
咁我下一次考試出貓,
你又打算點呀, 趕我出校丫笨 !







呢排心情都好反覆不定
一時開心, 一時唔開心
到人地難得開心番,
想好好享受時,
總係又會有D 不如意發生既?

功課.. 唉.. 我都冇興趣再理喇
反正做又係咁, 唔做結果都係咁
多一事不如少一事
因為我知道到底main point 係乜
既然我係不同類既人, 知道乜叫主
我就只得番一個反應..."no comment"