2007-10-18 12:18:34 楊楊

Air SupplyThe Power Of Love



The whispers in the morning
of lovers sleeping tight.聽那情侣們在熟睡的清晨輕語
Are rolling like thunder now那輕與如雷聲般迴盪
as I look in your eyes.當我看着你的眼睛,
I hold on to your body緊緊擁抱著你的身體
and feel each move you make.感覺到你的每一個動作
Your voice is warm and tender你的聲音温暖而温柔
A love that I could not forsake.這是我永不放棄的愛
Cause I am your lady因為我是你的女人,
And you are my man.而你是我的男人
Whenever you reach for me無論何時你來到我身邊
I'll do all that I can.我將為你而做一切
Lost is how I'm feeling
lying in your arms.我失去的只是躺在你的臂彎的感覺,
When the world outside's too much to take.即使外面的世界太過纷繁,
That all ends when I'm with you.
Even though there may be times當我和你在一起一切纷繁都已消失
it seems I'm far away.即使有时候我會遠離你
Never wonder where I am但無論我在何方,
cause I am always by your side.我的心一直都陪在你的身邊
Cause you are my lady
And I am your man.
Whenever you reach for me
I'll do all that I can.
We're heading for something我們共同的目標
Somewhere I've never been.那個我未曾到達的地方
Sometimes I am frightened but有時我很害怕
I'm ready to learn但我已準備好去領略
of the power of love.這愛的力量
The sound of your heart beating.你的心跳聲
Made it clear suddenly.讓它變得很清晰
The feeling that I can't go on若某天我忽然不再能繼續這份感情
is light years away.那也是在若干光年以後的事情
Cause I am your lady因為我是你的女人,
And you are my man.而你是我的男人
Whenever you reach for me無論何時你來到我身邊
I'll do all that I can.我將為你而做一切
We're heading for something我們朝向共同的目標
Somewhere I've never been.那個我未曾到達的地方
Sometimes I am frightened but有時我很害怕
I'm ready to learn但我已準備好去領略
of the power of love.這愛的力量
the power of love這愛的力量
the power of love這愛的力量
the power of love這愛的力量

上一篇:陳綺貞告訴我

下一篇:張宇 傘下