2005-02-19 22:26:36尚未設定

男朋友

今年的情人節真好呀,無想過會有情人係身邊。那天跟男朋友去了長洲,吃了個美味晚餐。1月16日,我們正正式式走在一起,第一個月我地分開既時間比見面多,我不介意,只要大家真心就可以了。好多謝佢去旅行買左好多野俾我、情人節安排左好好既活動俾我。好奇怪究竟我地點解會搭上左呢?最可惜既係我唔可以百分百投入係佢身上,無異我依然最愛既永遠都係得一個人,更可怕的是我怕有一日你會離開我,縱使你依然係咁錫我,我真係覺得會好對唔住你。

對唔住,我真係好怕再去接受一個個人離開我而去,所以我不敢投入太多。

我只係想講我係認真唔係玩,亦都唔會去傷害你。


B先生,我愛你。