2007-11-16 22:08:37﹝* 氣質 ﹏ 咬子

Gloomy Sunday



Sunday is gloomy My hours are slumberless
Dearest the shadows I live with are numberless
Little white flowers will never awaken you
Not where the black coach of sorrow has taken you
Angels have no thought of ever returning you
Would they be angry if I thought of joining you Gloomy Sunday。

Sunday is gloomy with shadows I spend it
all My heart and I have decided to end it all
Soon there’ll be flowers and prayers
That are said I know But let them not weep
Let them know that I’m glad to go
Death is no dream
For in death I’m caressing you with the last breath of my soul
I’ll be blessing you Gloomy Sunday。

Dreaming I was only dreaming
I wake and I find you asleep in the deep of my heart
dear Darling I hope that my dream never haunted you
My heart is telling you
How much I wanted you Gloomy Sunday Gloomy Sunday。















絕望的星期天,我的時間在沉睡,
親愛的,我生活在無數暗影中
白色的小花無法喚醒你
悲傷的靈車上載著你
天使們將不會讓你重返
是不是憤怒了因為我想加入你絕望的星期天。

星期天是絕望的陰影圍繞著我
我的心和我都相信這是它的終結
很快這裏的鮮花和祈禱文將是悲傷的,
我知道,這禱文讓他們不哭泣,讓他們知道我很高興離開。
死亡不是夢
因為我在死亡中愛撫著你在我靈魂最後的呼吸中
我祝福你絕望的星期天夢,

我不過是在夢中
我醒來並且尋找你我的心陷入深深的睡眠
親愛的我希望我的夢不會讓你苦惱
我的心告訴你
我有多麼想你。











上一篇:情侶裝!!

下一篇:投票