2007-07-23 18:53:59﹝* 氣質 ﹏ 咬子

棒球歌


今天押~

小頻跟果子就問我說 . .

我會不會唱棒球歌,

我就說我會唱嘉,他就說交他咩唱 . .

因為感覺歌詞很搞笑 . .

所以押,我揪交他咩唱辣!



Take me up to the ball game .

Take me up to the crowd.

Buy me some peanuts Jack.

I don’t care. If I ever get back.

Let me roof,roof,roof for the home team.

If they don’t win it’s a shame.

For it’s one,two,three strikes, you’r out.

At the old ball game.






如果有不懂搭可以打小電問我,

不過要打16那隻,30掛辣!

科科~ 我恨~~~

上一篇:沒意義

下一篇:快死辣!