2004-05-15 03:44:24白賴仁

3:00am 15.5.04

3:00am 15.5.04

今晚自己房無開冷氣,雖然真係幾熱,但係唔想就係唔想,好得意,今次係我第一次自己主動唔開冷氣,風扇就夠啦 ~

下午番左city take course,之後約左 Jacky 豈 page-one等,其間,睇到一本講九型人格既書,一打開就睇到自己係第三頪既性格,唔知點解,全部都中哂!真係想即買左本書佢.追求事業型就係我 ...有好有唔好,唔識講,不過睇完有少少灰,因為知多左少少自己既性格

琴日一考完試,本來去 hair-cut,無去到轉左去同第 FS 同學仔唱k飲酒, total 8 個人,幾好玩,但係就有一度攪到我都唔係好明,佢地個個都問我係咪同 vicky 一齊,我都唔知點答.發覺左一樣野,我好唔鍾意人地成日都問我同邊個同邊個一齊,大概,我果時都係因為呢個原因而一走了之,最唔鍾意就係比人咁講,shit! 因為我都唔知我同佢咩關係,做男女朋友又好似爭d野,話做好同學仔?全個city識我既人都唔係咁諗,唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道唔知道,亦都唔想知道,太煩啦 ~ 或者我同佢都放唔低一d野,一d就係我地之間差左既野,都唔知咩解救會攪成咁既真係 ~

之前唔想放假,都係驚會見唔到佢,其實我話佢自我,我有時仲自我過佢,好古怪,好似唔知點咁,見唔到佢一方面會想見佢,但係一方面又想過番 d 自己既生活,做番自己.

我諗我今次真係睇真左自己,自己既特點,短處,所以要比番時間自己overcome佢,我發現左一個好大既問題,就係咁耐以黎,我咁 aggressive,到低為乜 ??? 又唔會有著數,但係我自己又成日不經意咁做出黎,都唔知做乜.應該係話,我撐到今時今日都係因為我有個 ambitious 既心理,原果連呢點都保唔住,ambitious就會變做 ambiguous 兩者相負相承,如果簡單 d 講,今次真係仆街啦我 

我發覺我一直以來既方向係錯左,我一直追求緊一d我到頭來發覺係錯既野,shit! 建立左一d我依家都唔知有無用既野,都唔知幫唔幫到我搵飯食既野,呢種感覺唔好受,好似一時間無哂所有野,自己辛辛苦苦爭番黎既野原來係一d用都無,一d都唔實際.豈呢一方面,我係expert咁又點 ??? 算啦,係時候比自己一個break,好好諗清楚係咩既一回事,我諗我依家搵唔到咩理由再比我再咁落去,定係因為我身邊既所有人都唔認同我既想法,所以我開始放棄?唔知道,理性分析不能

好記得今日睇果本書入面咁形容第三頪,半夜三更無人傾計既時候,同日頭成相反,就會有一種空虛既感覺.我諗我都有呢種強烈既感覺,之不過,我會豈呢段時間諗下野,點去改變自己,令自己進步.暑假,我諗我會用聽日,搵番自己番黎,搵d新野番黎,因為我第一次覺得自己既嚴重不足,的確需要一個him bay既心