2004-04-04 18:30:25白賴仁

bRIAN I GOT U

入左 o靚仔表姐度住左幾日
佢教左我好多野
諗通左好多

估唔到 , 連佢都睇得出
我仲係放唔低 ...
無可能 , 我都自以為放低左好耐
從佢口中 , 我先知我從來都係"咩"住呢樣野過日子
(大概我豈佢眼中, 都仲係個小朋友)

係時候醒下啦 brian
唔可以再咁啦

學習學習 !

----------------------------------------------------

嗯 ~ 鍾意你
所以先會學會學習
先要學會照顧自己
學會欣賞 , 學會包容
要學會努力學習

-----------------------------------------------------

獨處四日 , 感覺像過了數年
<<渡日如年>> , 終於深深既體會
"強"一點吧 , 我大概會像中六時的我
做到強一點 , 因為我正在治療自己
學習自己站起來 , 不用別人幫助
獨立了

我的媽媽正在支持我


鄭融 - 終身學習
愈來愈鍾意呢首歌

--------------------------------------------

不久將來
我會變強的
一定會
因為我知道我一定可以
點都會做得到
信自己 , 唔會再 mong chi fei bop

記得一書中的一句 :
我的霸氣呢 ?