2004-03-21 02:16:51白賴仁

Purple = 紫色

星期四 18/3/04
同 vicky 去尖咀 hair-cut
我用左 九個字就攪點左我個頭
不過 佢就要整多一陣 因為要 colour
點幾去整 , 我兩點幾攪點
心諗都趕得切去 6:00pm 同唐英年開個
青年座談會 , 但係攪下攪下
原來已經係 6 點半
乜都過哂 ...

我過當我見到佢個頭就乜都低番
真係超正 ! fabulous ~ 正到暈 !
係個 highlight 左 purple 既新 hair style
真係呆左 , 因為實在太靚啦 ~ super great ~

今次真係 ... 下 ~ 咩啦 ~ .......

----------------------------------------------

今晚同德仔, o靚仔 dinner, 早槄田
都 ok 既 d 野食 , 不過就等耐左 d
但係無所謂啦, 大家一齊傾計, 而且又係佢請
7 點食到 9 點幾再去 B 仔
吹/食到 11 點幾再去佢新屋睇

嘩 ~ Great , 一個人住700呎三房既樓
於是我同德仔就諗住去佢度
住番幾個禮拜 , 玩番夠本 ... 希望得啦 ~

-----------------------------------------------

超攪笑 , 今日落元朗
豈 van 仔度見到 wong wing chi , 仲要坐我隔離
落到去又見到呂兆輝 , 又後又見到王俊輝
再見到Mak Wai C
超勁撞到 d frds 呀 ~~~
好日都唔落元朗 , 一落就見到咁多 frds ,
呢個怠覺真係好開心

------------------------------------------------

Last , 問題來了
就是 , 應否踏上政途 ....................

-------------------------------------------------