2004-11-08 18:19:40比支~發火啦~

香港童軍大會操

今日真係慘囉....又再次6點起身....真係無耐...
6:5落到樓即刻飛去ok買早餐俾阿妹,阿輝同埋我
跟住上到車好慘....個頭好痛...because小慧幫我整頭,誰不知...支髮叉叉到好痛.....
去到就要即刻rehearsal...
rehearsal一次咁多....
點知到9:30我地有得break!我地就用break個段時間黎玩"唔係呀麻,咁鬼易"
跟住9:45既時後就係認真架啦...
點知我地有係到歡呼....後面d旅團又一齊黎...
個feel超正!
跟住操啦..勁緊張...
出到去....企左成粒鍾....跟住到阿唐英年致辭既時後係有吹水成份...
因為佢一句...""我好高興見到咁多童軍兄弟姊妹放聲高歌...
但係我係個個moment....只係聽到個司儀係個咪到高歌...
d歌都拍得住william hung....
跟住頒埋獎....就到我地show time....
佢個樣好兇....一dd笑容都無....
跟住堂我地group入晒去既時後....我地即刻停晒手腳....
因為而經好"支力"......
之後跟阿吳蛇番去坐山頂...
睇到12點幾走人lu....
支後得個幾個人去無國界食野...
個間野都ok好食...
其間我又同阿輝去左搵波板糖....
跟住又陪佢玩下遊戲咁啦...
跟住回程個時見到大姨&大姨丈....
跟住我就同阿安去左買vcd....點知俾我見到"導盲犬小Q"隻vcd有野送....
即刻想買左佢...
跟住佢地去左馬蛇屋企打邊盧....
我就番左屋企....
即刻on多陣又訓覺...
因為第2日有係sport day!