2004-11-04 20:10:46比支~發火啦~

陸運會前夕....

今朝起身超凍呢~要著番件長冷衫呢~
今日番到去~
阿sir俾左張野我記優點喎!
點知~記左我熱心公益.....=.=""

跟住兩個econ聽書~~雞蛋定理....
無聊呢~
跟住兩堂eng對功課...悶到喊...
跟住p.e堂....無做過野...
兩堂都係坐..
lunch番左屋企.....
跟住中文堂阿sir無上堂~講番晒琴日d野....
arts堂~因為miss無番到~
所以無畫畫.....
本來我講開鬼故先既...
點知7傑聽上癮...我地齊齊無畫畫...
過左佢地張䒷到講...
點知勁驚...
點知講講下~7傑一聲我地嚇死~~
講講下愈來愈多人加入....
點知...講講下講埋天水圍個d....
番屋企都有d驚......
聽日陸運會呀!
又同仔仔食早餐呢~