2004-09-26 16:33:31不是滴兒

23

19號果晚去左barry & chris屋企bbq
有barry, chris, victor, james, tiffany, queenie, eliza, kenny & gf, 大門&gf, Elaine & natalie, 仲有個日本仔唔知咪水, 果晚都幾好,食左好多野,d朋友都係我想見,多謝chris親手整o既生日cake,鍘2輸左錢哈哈,不過有樣唔好,個相機冇電, 是但,有張花花地

20號去左食日本野
果日訓醒好好天,去左曬太陽哈哈,夜晚去左食飯,轉左個圈最後食日本野,有Victor, may, tiffany, Virginia, 小明同埋Leo,除左virginia同tiffany,其他朋友都係我黎左澳洲咁多年每一年都有同我慶祝,多謝曬. 我發現原來我做果間日本餐係okay好食. 多謝tiffany的小小cake & 朋友們的gift. 影左d相, , 我卿卿咁過我生日,11點幾就走去訓

21號返工
有個朋友都係年年有陪我過birthday,不過今年要特別d遲少少,加埋佢男朋友都係我好朋友alex一齊過,事關之前2日佢地麻麻地想join,就21號先出來一齊食飯,果日要返factory收9點半, alex同我一樣,放左工出左city食熱夜,then搵左間coffee shop傾計,講下將來講下以前,好開心, 多謝mavis,多謝妳的馬豆糕哈哈 話住要影相,傾到4點唔記得左

有好多朋友今年都畢業相信明年都唔會有機會同我一齊慶祝,特登寫你地出來,23歲生日 多謝