2004-01-05 22:45:26不是滴兒

改變

我對改變呢個話題十分有興趣
不過提不起勁去寫野

我覺得自己變左好多
都真係幾多
講野快左好多
如果我以前係烏龜,咁而家一定係講野快左o既烏龜
個人變得外向左
好似識多左好多野
了解左好多人生大道理
但係梗係,做唔做到又係另外一回事
好定唔好?我答唔到你
有好有唔好啦
都係呢個答案咖喇
人變緊丫?定憶或我地條路本身就係要咁行?
改變,只係一個"文字"形容,
我地本身就係咁,set好曬,
改咩變,這是人生
enjoy

係r,enjoy ur life
enjoy ur day
enjoy everything
enjoy here

happy birthday.