2006-11-15 23:55:12小小怡

心中只有忙忙忙!! 忙死死啦..

其實我都好耐無打日記啦..
今日係我既好朋友兼同事的生日..
我係呢到同你再講多一次
"豬婷...生日快樂..happy birthday"
"早日同豬禧...登登登登...."
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
11月12日...096開鋪
之從阿mon升左之後...
我都有份幫大大小小既工作...
當然啦..幫下carmen減輕工作量
而且我又可以學多左好多野...
比以前學多生好多野...thank god
講番個日...我初初以為要係餐廳入面做野...
派下波波啦...還下包啦...苦笑下啦...
好好彩不是...我地要係商場到做show...
當我知道我既job asignment時...
真係嚇左一跳...我要一個做一個job...去接ronald
個日我都知的lsmco好忙架啦...
但我問極你...條路線點行...你話得得得...得到幾時
最終都無去到...好彩個到的人帶左叔叔上黎姐...
攪到我好似好無用...too bad....
個日活動後..我就要留下開mall show的會議///
人生第一次...做mall show的IC
點都要做到好好睇睇...
起碼不要在我離開前有任何污點...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
11月13日.....patch outing
個日我一早就起左身...
之後我同去左青衣城等他們一起去東涌//
大家講就講10點等...
但個個都遲到./. what the food...
個日我同老娜...一起活動...
坐坐下東涌線..我的愛人---小cat cat打俾我...
開心的我..當然即刻聽啦...
好明顯...我係小cat cat心中有番上下的地位...
無枉費我對他極之好啦...哈哈..其實我對秋平都不差
飲完茶之後..我地就去左昂平360啦...
哈哈...真係好正的view...好想帶媽媽去睇下...
個日我全程都同老娜一起...起碼大家岩咀形...
我最不喜歡的人...好似意為自己好索...
不理其人..好簡單的招呼都不打一個...無禮貌
全程好感謝winly 金陪伴我的愛人...
我都無太擔心...初初我都行下等下他...找下他..
我好怕其他人不理我的愛人...
最機會..他的star都要關心下他啦..
無耐..我地吃完素菜後..我們就各自各活動...
我同老娜就登上大佛...佢好似好累...因為佢一路
一路傾電話...等死死啦..哈哈..我呢..當然無太累啦..
因為近來小妹身體好左的的啦...
大約到左6點幾..我就坐車車番學了...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
11月14日....我要開始做mall show既野啦
我要對自己講...
我不要放棄...努力努力...
今次係俾人地睇...我豬小怡不是無用的人....哈哈...
係老死既...或係我既朋友既...
就留言鼓勵我吧...
等你們的愛的真言....