2006-11-03 10:19:15小小怡

個人原則既問題

今日我知道左的野...
當然啦...我不是有心講出你們的祕密...
係你個心內...你們一定不智在呢一份工...
你們認為無人賞識你地...
是嗎..但你地有否想一想自己是否做一些自我放棄呢...
好簡單的一個公司活動...個個都不是有時就係病左...
而且就係隱藏自己的活動...
你們不回來的同事...有無想過
不談經理部先...我們公關部全都是出心為你們準備
一次又係這樣..二次就係這樣..
你只認為我們看不起你們所有的負出...
再留下這間公司都無發展機會...
但你這樣..亦是看不起我們所為你們的負出...
那麼我們又要自暴自棄...
我曾經為你們講盡好多好說話...
你們不信也吧..一個員工灰心..我第一時間不像經理一樣..
先話你地不對..我也有叫他們反醒一下...會不會呢我們管理組的問題
曾經有一個員工因為有幾個經理信不過佢...
我勸左佢成晚...叫他不要這樣想...之後..回到公司
我再同個的經理講..叫他俾多一次機會個個員工...
其實他們是做到野的...
可能而家既主人不同..政策也不同...導致好多人都死心..
但我能做到什麼令你們開心的..
我已用了我的方式去幫你們...所有人話個個人不對...
我曾試過私下同佢傾傾...但呢的野有人知嗎
我不需要有人知道我既付出...
只要你們番工開開心心就可以啦...
但今次...你竟然說了這些...如果的朋友因為這樣就話你出賣他
你的朋友價值等如零...
你有否想過當時人是叫你們自己小心一點...不要再有下一次...
你只理朋友...但朋友可以當飯野嗎...
而家已有人留意你...好心你就小心的...
就算你不愛這份心..你一日番緊..呢間都係你既公司
你有責任為他付出...而且你的職位更要安撫你的下屬
更要為他們找一出一條路令他們更開心工作
而不是永遠叫他們放棄///
你們而家有青春就可以隨時轉工...
你想想..一不開心就轉工...
仲有幾多份工等你地...
我真係好想同你地的思想幼稚既人講...
不要往往只想自己///想想會不會是自己有問題令人這樣..
不要隨隨便便就放棄...仲有不要成日都俾人影響..
你自己係你自己...你既決定可以聽人意見...但不要影響...
不要下下話人不看好你們...好簡單一樣..
我為你們所做既野..你們知嗎
就等如..你所做既無人知一樣...
再講多一樣野...朋友係係你最失意時..迷失時..
講忠言給你..雖然亦耳...但...這些才是真正朋友
當你誤會一個人時...你的朋友只會說你想聽的說話..
那些就是損友...你不當我是朋友不重要...
我只期待你們當麥當勞是你們工作的地方...
不要下下話放棄...就算的經理點..你們都想想
還有一個是為你們真心付出...
你們就應因為這一點有稍微的開心...
那人都會感到..而且會更努力為你們工作....