2006-10-30 00:18:56小小怡

我的理想男朋友

昨日係員工大會...
我之前都講左啦...我近來好似好忙///
又好似不忙///真係煩...
其實今次呢個員工大會都幾趕緊下完成..
我今個星期一先知要開///
10 q幾萬野等住我做...
我又要做2007年既MSM PROJECTION...
每日...秋平仲要俾成幾10萬樣野俾我做...
我似見我未死呢...真慘...
講番員工大會...其實次次員工大會
我都成了"美女廚房"...
往往我都想整好多又新..又好咪既野食俾的員工吃..
可是...他們不是彈東就是彈西...討厭///
有時真係想..什麼都不整...全都是外賣..
但你想想..每次的開支都係有限的...
我不是慳慳埋埋..鬼有這麼多餸嗎...
其實辛苦我不需要有人知道...
最起碼...我整完...都開心的啦..
每次見到的員工吃得開心..我就算再辛苦的都係值得既
但問心個句...真的有人感謝你為他們所付出嗎
我不能代表所有經理./.但最起碼我真係用我既真心對你們
就算我平時係就係惡左的...
但都係想你地好...一個不理世事既經理可能對你地黎講
係一個好經理..算吧...就算點講..你地都不會明啦..
我真係好響往以往的日子..
日子雖然難過...但總比而家快樂///
起碼我真係知道好多員工 CLOSING後//真係好肚我
我所整的食物能令他們開心...
但一個並沒有付出的人...一聲"秋平"使帶再了我的辛勞
我真係好好不開心...你無飯吃...係你既事..
你放假...自己都可以找其他野吃...但的員工呢..
他們放工後...能吃些什麼///討厭
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
今日放工後...我都係要的RELAX..
肥豬黎左等我收工...
之後我們就去左荃灣打邊邊啦..
近來我心知自己的身體愈來愈差..
但我真係不想去看醫生...我怕知道左有的野後...
我仲會不開心..算吧..人生總有一天要離開
我又講番打邊邊...
阿黃第一眼見到我後..就話我真係瘦左啦...
人又靚左..最起碼無以前不順眼...
雖然我呢排成日都係聽呢的野..但都好開心...
可是...我問肥豬..我真係靚左嗎...
他給我的答案..我好不喜歡///
我辛苦減肥為誰..
算吧..我都有同你講...總有一日有另一個人跟你比較時
你才會珍惜我...有時真的好期待此人的出現..
我都是女仔一個...我都想我的男朋友超細心..
所以呢...蔡茶成日係我面前曬命...TOO BAD...
我係屬於期待被受保護類型...
但我不想好似某的人...同個男朋友出街好似..湊細佬一樣..
我需要的不是這樣...我要的係一個可以保護我的人..