2006-06-15 01:21:41小昆蟲

相愛很難




Cell-mimi從新加坡回港數天,匆匆與我短敍.

我的感情生活一片空白,我的好姊妹鼓勵我應爭取,

可是我已經提不起勁,我一個人很好.

說實話,

如果有人對我表示興趣,我會看不起他的,

我自己都唔鍾意我自己,所以對任何人都冇好感.
(自己都不愛,怎麼可相愛,怎麼可給愛人好處)

所以我訓練到自己一切自給自足,

我係可以單拖去迪士尼,而又可以好enjoy嘅人.

最近某位友人有感情煩惱,

喜歡上一個「可惜他有愛侶,還可怎麼爭取的人」,

我好明白她的心情,可是做朋友都係愛莫能助.

我打工的地方有個女生對上司非常殷勤,

有眼睛的同事都知道她喜歡他,

她常有意無意間在談話中與他有身體接觸,

並流露出日本少女漫畫中的表情和動作;

教我們一眾旁人毛管直竪冷汗直流.

我立即反醒自己做最佳位置時有冇咁做過,

唉!梗係有啦.

其實當時都知道冇好結果,

不過盲目的我當時身不由己,都係要對佢好.

看著其他人在做最佳位置,好想送首"很愛很愛你 "給她.

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._

很愛很愛你

詞:施人誠 曲:玉城千春

想為你做件事 讓你更快樂的事
好在你的心中埋下我的名字
求時間 趁著你 不注意的時候
悄悄地 把這種子釀成果實

我想她的確是 更適合你的女子
我太不夠溫柔成熟優雅懂事
如果我 退回到 好朋友的位置
你也就 不再需要為難成這樣子

很愛很愛你 所以願意 捨得讓你
往更多幸福的地方飛去
很愛很愛你 只有讓你 擁有愛情 我才安心

看著她走向你 那幅畫面多美麗
如果我會哭泣也是因為歡喜
地球上 兩個人 能相遇不容易
作不成你的情人我仍感激

很愛很愛你 所以願意 不牽絆你
飛向幸福的地方去
很愛很愛你 只有讓你 擁有愛情 我才安心

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._

希望我所有的好姊妹都可以做到少奶,

我同《可不可以不要上班》的彎彎一樣,

最大的願望是做人妻,

鎮日在家為丈夫兒子(我討厭生女,只鍾意仔)張羅一日三餐,

裁剪四季裳,

於願足矣.


上一篇:期待中的電影

下一篇:濕地公園

橄欖人 2006-06-20 14:01:05

唉,依樣野真係要自己衝破架. 你要知道除左個d自信心爆棚既人之外,依個世界冇咩人會特別鐘意自己. 通常都係,如果我再xxxx就好喇,如果我係xxx就好喇. 依個都係常事.
你成世都係美好的,活著就係件好事. 我地咁壯健,我個我地可以有80歲命. 而家最多都係過左1/3,仲有幾廿年要捱. 佢幾時出現都唔知. 可能對方係個要你再大個d先識欣賞既人. 就算而家比左你都只係個遺憾,不如遲d先出場啦.
我都努力緊呀. 訓練自己再堅強d,eq再高d,對人再圓滑d啦. 最起碼訓練自己”適合”依份工作,做起上黎個心會舒服d,成效又大d, d人又會欣賞你多d.

小昆蟲 2006-06-19 17:56:41

re:「可能有人好欣賞你都未定. 我就好欣賞你啦. ^_^ 」
謝謝妳的欣賞啦,我明白『你也會有人妒忌/你仰望到太高/貶低的只有自己』;明白還明白,我總是不喜歡自己。

re:「我地係某個小王子心中既玫瑰.」
但願如此。也許我的小王子仍然在天際漫遊,未能及時在我有生之年或在我最美好的時候陪我渡過。(從來未相識已不在/ 這個人 極其實在 卻像個 虛構角色/ 莫非今生 原定陪我來 卻去了 錯誤時代)

re:「不如訓練下自己點可以搵多d錢仲好. 到時如果真係要自己養自己都係搵多d錢好d.」
我都知錢幾時都多好過少,少好過冇。不如妳過兩招我使吓,點樣可以訓練自己可以搵多d$。

橄欖人 2006-06-19 15:15:39

唉,咁你又唔好咁講. 唔通你又以為我好鐘意自己咩. 老實講,我都幾唔鐘意自己架. 有10萬個缺點,講都講唔晒. 但其實缺點同優點個個都有. 每個人對眼都係生係前面,睇到既只係前面180度既野,如果要睇晒360度既自己就要靠人地喇. 所以一個人永遠了解唔得晒自己既全部,你而家只係睇到某部份既自己既,其他人睇到既又唔同. 可能有人好欣賞你都未定. 我就好欣賞你啦. ^_^
我都唔鐘意自己架,但點知依個世界仲有好多人會對我好好,覺得值得為我付出. 例如屋企人啦,朋友啦,情人啦. 所以我就知其實我都未算好差,依個世界邊有完美既人丫. 大家都係得過且過就算,你有你既唔好,我有我既差,只係係偏心之下,大家都包容對方. 我地係某個小王子心中既玫瑰.
唔好訓練一個人去街個d喇,到時真係遇到小王子你就麻煩,都唔知點搞, 不如訓練下自己點可以搵多d錢仲好. 到時如果真係要自己養自己都係搵多d錢好d.