2014-09-05 12:24:07小茜

從前的我

很久沒有Login 這個小茜新聞台 , 連password都入錯 , email尋回密碼 
一入黎 , 空空如也 , 我多年來的小文章呢 , 心中冷冷寒一寒 , 心中想, 唔好無哂啊 , 我無做backup架
入後台管理 , 文章列表 , 幸好還在.
再入番小茜細件事, 所有文章仍健在, 可能之前未load到

對上一篇文章係2013年11月 , 現在差唔多1年先入一次
應該已經無人再入呢個blog , 而家都唔興寫blog 
好開心呢個網無叠埋, 好開心以前開左呢個blog

今天, 睇舊的email
以前是多麼幼稚, 經常發脾氣, 典型公主病
以前身邊好多天使愛護 , 好多人愛, 好多人鍚

今天看見殘酷的社會, 內心已經變質 , 我承認自己無左以往純潔的內心(自己講完都想嘔 -_-)
已經變得唔可愛得意
公主病發展為女皇病
脾氣係有少少收斂, 起碼無甘盲不講理, 亂甘發

總體上, 以前是開心快樂的多
我喜歡從前的生活, 從前的我