2005-02-01 01:42:21尚未設定

27 Jan -- Day 4

今日去溜冰 ar, 好緊張 ar~ 係 Centraal Station 集合, d 鬼我覺得都唔好 friendly, 都係鬼有鬼玩, 我地有我地玩, 得我地三個好似好騎呢咁, 我地仲要搭好耐車先去得到溜冰o個度, 玩得o個一陣, 不過佢對鞋唔似香港o個 d, 我係呢度唔係好溜到 ar, 一路都同 Wendy 阿秋佢地係出面練習, 不過最後我都格硬拉咗佢地出去個 rink 度溜咗一個圈, 不過其實溜得最唔得o個個係我 haha 搞到要個靚仔 staff 走出黎問我得唔得, 真係火羅到爆…

之後我地自己搭車走咗, 沿路見到有 Flea Market 就落車行下, 不過落住雨, 好凍 ar…我食咗個 chocolate Donut~ 都幾好食 ar! 我地好無聊, 用 5 euro 買咗 3 kilo 雞翼, 雖則係好抵, 但係真餐餐都要食雞翼… haha

之後我地再繼續搭 Tram, 見到 agnes b 就又落車睇下, 雖然減緊價, 但係間 shop 好細, 都無乜野睇~ 好失望 ar… 我沿路行到去 Dam Square, 好靚 ar~ 影咗 d 相, 之後就返歸 la, 因為真係好凍, 但係仲要黑仔, 係 Centraal Station 搭返車返 hall, 比人 check 到車飛, 所以無上到車, 唯有等下一架, 又企係度吹風… -_-

我地早咗一個站落買 d 野先返 Hall, 去咗間叫 Deen ge supermarket, 好平 ar d 野, 買得好開心 ar~, 野咗一排 HK$2.9 ge Milk Chocolate, 真係抵到爛 ar! 其實荷蘭 d 野都唔算好貴 ar~ Peter 我仲見到有 “二寶” tim wor haha, 不過都係香港抵食 d~

返到 Hall 仲同 Stephanie 食咗支好平 ge 甜筒 haha 今日好滿足 ar~