2005-02-01 01:35:50尚未設定

24 Jan -- Day 1 迷路記

一到步, 去咗機場 ge Burger King 搵埋 Wendy, 阿秋佢地一齊去 Hall, haha 真係唔知點解我地會走咗去自己搭車去, 不過呢次經驗真係十分之咁難忘 haha

我地先搭火車由機場去到 Centraal Station, 但係淨係拖 d 行李上車落車都唔少野… 仲要唔識路周圍騰 haha 月台有架好似 lift 咁 ge 物體, 比佢扼咗 ar, 到真係搭到 lift o個陣, 我地搬搬下行李架 lift close door 落咗去 wor, 得我一個係入面, 落到去, 有咁多野都唔知點搬 haha 不過好彩有個鬼佬好心幫我, 又一次證明荷蘭人真係好樂於助人~

好 la, 幾經辛苦, 終於問到點去轉電車 la, 但係雞同鴨講咁, 以為要行十五分鐘 wor, 心諗仆街 la, 頭先行o個一兩個字已經無哂力 la, 手又損埋, 仲點行多三個字 ar… 但係原來係幾步路 je, 但係對當時 ge 我地黎講就真係好攞命 la, 斷氣咁滯…

點知有車先發現原來係要買飛 ga…阿秋就行咗去買, wa…淨係搬行李都搬到我熱血沸騰 haha 完全唔覺得凍…不過好戲在後頭!

我地順利落到車, 準備行返去, 我地係電車站度勁迷茫咁 ge 樣比個鬼佬見到, 佢就好熱心咁係對面嗌過黎問我地係咪搵 hostel, 以為我地係遊客, haha 真係好好人 ar, 佢後尾都指點咗我地迷津~ 不過到我地又再開始搬行李 ge 時候落雪 wor, 雖然我好想見到雪, 但係都唔係呢個時間 ar… 真係勁灰, 又凍 la wor, 幅眼鏡仲要黐哂雪, 濛哂彤唔到路, 我諗我當時個樣應該都幾似咸蛋超人 haha, 其實都幾大雪, 好 X 凍…

但係 Check in o個陣出現咗 d 問題, 搞到 Wendy 要去 Office 度拎 key, 咁我地同阿秋返佢房之後我地就出發 la (不過我地都搞咗好耐, 因為我地比個阿婆點咗 -_-)

我地去搭 Metro, 不過都幾遠… 去到o個邊個站又唔知點行 wor, 諗住問人 la, 其實o個度應該都算係旺 ga, 不過唔知點解問親人都唔知 ga wor, 我地仲要係勁 “文”, 因為就收工 ga la 個 Office. 我地搵到條街, 但係又搵唔到個號碼 wor, 最後見到係要跑過去, 真係好辛苦, 好耐無跑過 la, 仲要之前搬野搬到筋疲力盡…-_- 但係好彩趕到 haha, 睇黎我屬豬下年行運, 宜家就已經福星高照 haha 但係原來夜晚先黎單杰撻撻 ge… -_-“

咁我地搭返 Metro 返去 la, 但係 Wendy 堅持先前問路o個陣個鬼佬係話 L 字頭個站上車, 但係明明唔係o個個站, 個站個樣都唔同哂, 但佢咁肯定就信佢 la, 但係行行下都唔似, 佢地話可能係調轉咗黎行, 去咗 supermarket 買野先再搵路返去, 咁我地去咗一間都幾大 ge supermarket, 其實 d 野又唔算係好貴, 最平就係奶 la, 平香港一半 ar, 我地仲咗 d cheese 試下, Lays ge potato chips 又係平成截 wor, 不過其實野就唔抵 la, 仲有 d 貴到仆街 tim wor, 不過我地都 shop 得好開心, 但係呢個就係惡夢 ge 開始

我地都唔知行咗去邊, 問極都無人知我地 Hall係邊 wor, 真係十問九唔識, 就算話識都係點我地o個隻 law, 有個差差好熱心, 個樣好似好識咁 wor, 但係點咗我地去搭 Tram, 我地都無飛, 搭乜 Q ar, 玩咩… 最後我地又行返轉頭, 但係 d 路又唔岩 la wor, 之後我就斗膽提議返去 Metro station 搭返去前一個站試下, 我覺得 d 人真係完全唔識附近 d 路 gwa, 所以可能係我地跟本唔近我地 Hall, 同埋個 USA guy Josh 明明係叫我地响 H 字頭個站上車 ga ma, 終於比我說服咗佢地 la, 不過我真係好驚點咗佢地, 同埋我覺得o個度夜晚咁荒蕪都幾恐怖, 真係 “肴肴” 地…

呢次係我地第一次搭霸王車, haha 因為o個時已經勁頹 la, 無心情再買飛 la… haha 橫掂無人 check, 又無 gate, 其實係靠自律 ga ja, 不過我地係 cheap 人 haha 我認~

haha 我岩咗 ar, 一落車, 咁熟面口真係開心到彈起 ar, 大佬, 行咗我諗有三個幾鐘 ar, 真係人都癲 ar…返到去就煮飯 la, 我十點係飛機上面食咗個好細 ge 飛機早餐之後就無食過野 la, 真係飽到發瘟 ar, 我地過咗去阿秋間房度煮, 煮咗包我地以為係有埋汁 ge macaroni -_-, 勁 cheap ar, 扼人 ge, 得 d 勁難食 ge macaroni, 唯有落雞粉… 仲有煮咗 d 肉丸, 都幾好食, 沖埋涼, 無咁支力 lu~

過到去, 發覺得 9E 有 d 動靜, 諗住敲門打個招呼 la, 點知個德國仔無著衫咁開門 wor, 佢話佢唔舒服訓咗 la, 我地勁唔好意思 law, 搞到佢, 但係之後我同Wendy 諗佢頭先究竟有無著褲呢, 因為佢用張被遮遮下咁, 好驚 ar, 破壞人好事就真係憎死我地 la, 不過結論應該係無 ge haha

之後發現 9C 住咗個大陸 ge exchange student 叫 Angelica, 仲有個叫 Stephanie ge 女仔, 佢係芬蘭exchange, 黎咗搵 Angelica 玩, 我地傾咗一陣, haha 教咗我地點走咗 residence permit o個 $4300 佢, 同埋搭霸王車 haha 佢地都好好人~

傾咗一陣, 就訓 la, 不過因為 Wendy 間房無電, 所以搬咗張床黎我度訓 haha 可能真係太支力, 所以好快就訓著, 仲要一覺訓到天光 tim~

今日真係難忘, 考驗體能, 精神, 從未試過咁 Q 支力! 不過 Amsterdam d 風景, building 真係幾靚~