2005-01-26 21:23:23尚未設定

我飛 la

23/1 上機, 中午去咗飲茶, dinner 去咗食燒味, 去到未必有得食 lu~

多謝 Chau Chau, Krist, Peter 同 Ruby 黎送我機, 佢地都帶咗 d 野黎送行 haha, Annie 佢地買咗本哲學書, haha 我諗可以當安眠藥, Peter 比咗本我懷疑本來係擺响廁所度 ge 壹周刊, 仲有 Ruby ge Chocolate~ 真係好有心 ar!

好 la, 上機 la, 我本來以為實會喊, 但係我無 wor, 其實又無乜野, 之前好驚 ga, 不過其實又唔係好驚 je haha, 不過我把用咗十幾廿年 ge Hello Kitty scissors 就比人收咗, 真係唔抵 ar, 係我老豆唔知道, 將我個筆袋擺咗落 Hand Carry 度, hai……

首先我要飛去倫敦, 同個鬼婆兩個人坐三個人位, 都幾 nice ar 個鬼婆, 雖然到最後先聊咗幾句, 不過佢又借咗本外國 ge 八婆雜誌我睇 haha, 佢仲幫我搬我個勁重 ge 背囊落黎, 我已經 feel 到我係 “出門遇貴人” la haha

之後到 London Heathrow Airport, d 指示勁唔清唔楚, 原來係要搭 shuttle bus 由 Terminal 3 去 Terminal 4 ga, 搵到我 ar!

好無聊咁係機場 hea 咗三個幾鐘先上機去 Amsterdam, 但係 British Airway 真係唔多掂, 架機勁殘, 都算 la, 但係竟然機件古障 wor, 我一上機就睡著咗, 起身先發現自己仍然係機場度, delay 咗成個鐘 wor… 真係離譜, 搞到 Wendy 同阿秋等咗我咁耐 tim…

haha 不過佢地都好好人~ 好興奮 ar, 有雪 ar!!!