2006-10-26 19:42:31尛&雯

某某aI劉藝海·慌亂篇

今日..
發生件幾瘀下既事..- -!!
中午食完飯..
我同eleven就擒擒聲跑去練琴..
因爲下晝有我地最驚既鋼琴課..o_o
成個中午我都超認真甘練琴..
就快上課時..
我同eleven,啊ka係度激戰..- -#
我地互相甘用水性黑筆係鋼琴室既白板上寫:對方愛劉藝海(鋼琴老師)!!
後尾,,
eleven退出佐戰鬥..
得返我同啊ka...
距搶佐支筆同板搽..
係甘寫:歐陽曉雯aI劉藝海!!- -#
我當然悟會就此罷休啦!!
我摞佐eleven手上支筆,,寫上:肖曉嘉aI劉藝海!!(^o^)
我踩上凳仔寫係白板既最高頂..因爲啊ka矮~難搽到~~★哇哈哈!
點知距踩上張凳,墊起支腳..改成我個名!!- -#
之後我地博曬命甘寫黎寫去...
悟理eleven距地既提醒..(惡魔劉藝海快黎啦..o_o)
突然,,
1.聲尖叫..
望過去...哇!!!!!!!o_oMy goD~~~
劉藝海黎佐!!
我同啊ka嚇到博命飆落去座位..!!
劉藝海望佐下我寫既:肖曉嘉aI劉藝海.笑佐下,之後搽佐..
剩低啊ka寫我既係上面,距無見到..(之後距都搽埋..)
我嚇到個心po.po跳!!o_o
万1.距罰我同啊ka第1.個上去彈琴..真係死人霖樓啊!!
好彩距無麽反應...
真係好瘀囖...- -!!

下一篇:◆SupeR 11.班_!