2006-10-19 19:24:01尛&雯

●無題~

yo...~★
聼日開運動會..~悟洗返學~lucky..~(^o^)v
今個星期幾爽下啦~(>_<)o
心理老師去佐學習...我地可以睇帶~嘻嘻~i like 恐怖片~
bu.過有婢數學老師激親...~- -#
叼距奶啊..!要講我米直講囖..!兜甘大個圈黎講..正1.白痴仔..- -’凸
上課廢話多都麽甘..仲成日特別”關注”我地既娜娜同T姐..咸溼佬!!超憎距!!
黎幾日,學校仲黎佐兩個外國佬黎聼課..
哇..我地既唱歌老師成棵10.月芥菜甘..
又化妝,又扮曬叉燒..嘔~~(>﹏<)
平時我地叫距唱首歌黎聼下..距左推右推悟肯唱..
個外國佬1.黎..距唱到咪bu.離手啊..虛僞..
我同eleven睇到距個姣樣毛管凍曬起身..(- -”)
都係鋼琴老師好~雖然我地好驚距..但係距悟扮也阿..(*^_^*)
死啦..”
聼日運動會肯定悶到嘔阿..ToT

下一篇:悶悶悶...