2006-04-23 22:41:35CBz

回來了

已經很久 很久沒有拿起我的小小決心
去登入這個新聞台
看回上一次的文章已經係對上一次司法假期的過後
而今日則是另一個司法假期的過後了
這兩個半月
在法院打滾了足足三個月
學到好多
體會到好多
最重要ge 係認識到自己好多

上個星期派左司法文員的成績表
一張平均分係13.2的成績表
... 嗯, 算係一個中等的成績
對我而言... 是在意料之內
我相信自己可以做到14分至14.5分
不過主觀上我不喜歡看完又看同磨完又磨
同埋客觀上我又要應付晚間的法律課程
這個13.2分或者唔可以令我擠身頭五十名之內
我已經為自己打定後路
可能係我太悲觀
不過總比過高的自信而失望來得好過一點

另外..
我發現原來拿最高分過後
係要比拿這個最高分時要多加努力
有時覺得.. 上個學期
挾住3科最高分
在平時上堂係會有好大壓力
"最高分"雖然令自己信心提高左好多
但係隨之而來的就係要克服外界比自己的讚美
同埋發現到自己內心亦開始有點驕傲
活在幾個曾經的最高分下
虛心就成為拿下一個最高分的必要條件
我.. 會試著去學習
將可能給人驕傲的感覺變成予人信心的感覺
不過我好開心
可以憑住自己雙手證明比一d 老師睇
我地導論班係全部都係表現較差的一群

說了不少...
沒有什麼系統
但.. 已是很難得了 哈哈!!