2006-01-18 23:28:31CBz

下半科的答案

我記得..
上一個semi 考緊行政法I 的時候
呢一科算係我在澳大考的第一科真正法律科目
自以為準備得ok 的我
拿到考卷的時候
心裏冷了一冷
是那種不知所措, 傍惶無助的感覺
用盡自己學過ge 知識
我免強咁落筆
自知兇多吉少
寫了良久...
未知是否miss 教得太差
她在監堂時不斷的提示學生(這可是唯一的情況)
而遮遮掩掩的我
不為意之下比佢及到我其中一題寫錯
經過一番指點之後我找到了答案
亦不知是否她的協助
最後我拿了全班的第四高分
不過... 接下來
我真的不會寫
自問自己.. 我真的不值拿這個十一分
因為我真的沒有信心
甚至.. 答題期間 我更自問自己
"我... 係咪唔應該讀法律呢?"

這個問題...
我一直都在搜索
但...我在搜索著答案抑或是搜索緊借口
我都唔知
不過經過這半年
似乎我找到了答案
今日去到考場
聽到大家都在說行政法II 出左成績
雖然今日呢科溫唔好
但係我好想去睇成績
因為... 今個semi 我真的下了很大苦功落去
在台灣已經討厭行政法的我
亦被澳門唯一的行政法院法官省過一鑊的科目
我告訴自己...
我唔會輸比你睇
今次的成績真的很大的鼓舞
雖然唔係最高分
但只係僅次其後
拿到我第一個的十四分
我會記住呢一次
因為我confirm 左
我要走法律這一條路
還有.. 在離開時
物權題目答的最好的
竟然係... 阿sir 還記得的鄭凱鋒
我唸
我找到了...
我一定可以做到
做到那個最甜最靚的一個