2006-01-10 01:23:53CBz

生日快樂

今日係我二十三歲的生日
23歲對我黎講沒有很大的意義
感覺上... 22到25, 26都係做男人ge 衝刺期
今年我唸都會係我一個轉捩點
因為過埋今個七月我便會正式讀晒要讀ge 書
同埋正式完全投入我的事業(如果pass)

今年不知為何我唔想攪生日
更加沒有期待過要蛋糕
可以說有一種臥身嘗瞻的感覺
呢一年唔可以點慶祝
又或者係我跟本沒什麼心情去慶祝
因為今天我仲有兩個考試
而且仲係兩科一樣的考試
"行政訴訟法" "Contencioso Administrativo"
雙何伴我賀生日
早上係行政法院法官dr.何的行訴
晚上係M.P.律政廳廳長Miss.何的行訴
而且今日仲係我最後一天的理論陪訓
我的生日... 不知是有紀念價值
還係玩我呢?

不過昨日(1月9)遇到一d 特別的事
昨天我收到aunt 的電話
叫我幫手做一個訪問
原來係TVB 打算做一個有關澳門特輯
亦係咁樣
就係TVB ge 導演, 助編, 一個工作人員同另一個被訪者
陪我過生日 haha 認真攪鬼!!
訪問完, 十一點九了
最後我的BB 陪我渡過了我22 to 23 歲的一刻
仲收到幾份很漂亮的禮物
thank you !!

唔知今年生日 係特別還係平淡
我都唔知...
但一定係前所未有的一次