2006-01-09 15:32:32CBz

the next station is...

沒有看法典.. 沒有看書
只做了幾手準備(hehehehe)
今天拿到份葡文法律術語的我
見到d 題目便起勢咁"抄"
咁大個仔考咁多次試
未試過寫左六七版紙都唔知自己寫乜野...
(因為全都後很深的法律葡文)
anyway 唔理喇!! 抄完便算
在機關槍式的抄葡文考試後
隨之而來的便是一種興奮及離別的氣氛
因為過埋明天...
我們便要離開司法及法律培訓中心
說悶的確很悶
比中學番學更死版的上課模式
比大學課程頻密很多的課堂內容
還有每天晚上比別人上多四小時的法律課程

在這裏
我渡過了整整六個月
由朝到晚的法律培訓
今天我才覺得自己真係識番少少法律
回望這六個月
我也不知道我是怎樣捱過去的
我也不得不對自己說一聲
真係好勁, 好有毅力
可以每天沒病沒痛沒遲到
晚上係大學以來出席率最高的一次
仲係係筆記做得最齊的一年
(因為我的筆記原則上晚間每個同學都會有番份)
再回望自己的過去
原來我真的很懶惰
原來我係可以做到
原來我係可以更勤力
原來我係可以勝任架
這裏見證了我這六個月來的點點滴滴
就這樣...
我收拾一下自己個抽屜
還番locker key 比centro
再交埋房屋津貼申請表
便結束了我在國際銀行大廈十八樓的生活
(因為明天考試在別的地方)

我的下一站係終審法院
一個很莊嚴的地方
一個perfect 的工作點
雖然呢一站只係去一星期
但我相信有一天
我可以 可以經常出入呢個地方