2005-11-16 01:53:41CBz

睡不著的藍孩子

第一次聽到"藍鞋子"這首歌
係o係阿jack 手機的笑住等聽到
聽下去都幾好聽
過了好幾個week..
我妹介紹我用了個新的software 後
我便search "男孩子"這首歌
原來歌名應該係"藍鞋子"
今晚我當我開了mp3 想邊聽歌邊入睡時
第二首歌便是這首歌
聽下去...
不知為何的總覺得這首歌有一種莫名的感覺
一種叫我唔可以放棄的感覺
同埋覺得好似反省緊...
& 話我知我同我的理想還有好一段路咁
跟住我的心情便變得振奮起來
不過問題只係出在這種心情在我臨訓前先出現
唔通藍鞋子就係我所追求的東西?
感覺好特別
now 我也像昨天一樣我又起了床開了電腦打開我的書
不過多謝這首歌我又起來讀書了
我需要的便係這種衝擊
因為我發覺自己跟的還未夠快
我係咪傻左呢?
朝九晚二都在讀法律 haha

以下幾句歌詞總讓我好有feel
"能情願甘心去做後備... 為何要說句配你不起"
"難道也許我未曾將愛實現"
唔知我幾時先可以著到呢隻藍鞋子呢?