2007-02-19 00:37:49beechi

11/4/06

展偉好返喇!整親第二日去睇專科,E生話佢好返晒,冇事喇!因為之前果晚睇完急証就用藥膏敷左成晚,E生話佢比其他人好得快!真係好!唔該晒,多謝晒每個祝禱過佢嘅人!~多謝佛陀、菩薩保佑!南無阿尼陀佛!

今朝,發生咗一件好激氣嘅事:男twins個樽冇扭緊,一路行入嚟就一路漏水,入到嚟又唔出聲,成地濕晒、書包又濕、褲又濕!又唔話我知,又唔識叫阿嬸,要由另一個仔話我知!啞架!無野呀!然後,我已經好大聲咁話倒瀉水,果支一路喺度抹緊鏡嘅古典味白花油,佢都扮聽唔到!跟住仲要抹完走人,成地水都唔理,照行可也!水上飄呀宜家?!比著平時,老細返咗嚟嘅話,佢一早就死去拖地啦!好Cheap呀!扮野人!野人呀!泰山!!!水上飄泰山古典人呀!!!Cheap爆!真係要鬧爆佢呀!頂尖!!!

LEE個星期個腦好辛苦,不斷係咁Repeat佢!好慘呀!唔想諗呀!唔好煩我!快D離開我個腦呀!唔準再好似走馬燈咁轉呀!!!!!

感覺:好難頂!