2005-07-27 22:09:49..`*| //87 []卑㎡

早熟]〕”











____________________________________
            今日又係俾君個電電正醒左yo"10:0o__我丫哥冇番到工子椰!!跟住我督叫佢起身啦. ..咁我就同君傾電電啦"跟住佢係次所出黎個時係到罵我椰=/=*跟住我就係到睇電電啦<<齊天大聖孫唔空>>好睇!!跟住12點幾到啦(茶實我都唔知幾點yo)佢話唔出得丫!!跟住丫樂打俾我話佢個黎大埔佢問我出唔出丫___oh"豬又唔出街子"跟住我唔知點啦]〕好煩丫>w<”跟住我等得丫樂個電電耐左我味一走了之囉=="跟住我地去左街市buy炒米仔跟住就去左君屋企啦!!yo”好好睇丫早熟*佢俾左dd雪糕子俾我食唷hee"跟住4:00佢就去左曜屋企|u__我行到番屋企樓下個陣見到丫怡唷”本身話直接出去ge但係佢又要話番屋企啵!!!好啦去到佢屋企佢係到打佢個日記子打左n耐丫. ..成個鍾跟住5:00出去啦 \跟住去大中同佢ge格離鄰居問dd中書ge價___