2002-06-04 10:33:31大頭Bee

唔捨得你地......

嘩...話咁快就一年...
好快我就要搬出Swire喇...
呢一年發生左好多事,不過對我黎講最開心既莫過於識到一班知心好友,同埋一班好好既樓友,尤其係0個十個超級可愛既大仙...
我真係好唔捨得佢地呢...
除左為樓搏命,玩時投入之外,我最欣賞佢地0個一份包容既精神,唔會因為彼此做法或者觀念唔同而不和,往往都可以響樓會既時候講一d最公道既說話,以理服人...唉,唔知以後仲會唔會有咁既情況出現呢?
佢地十個真係好好朋友架,我希望佢地以後可以keep in touch,而且以後有咩function都可以見到佢地啦!我都好鍾意佢地!
呢個零禮拜,唔知係唔係大家都意識到,就黎要講拜拜,所以一見到,吹水都吹得零舍起勁,而且都好enjoy,但係對moving out,大家就隻字不提lu...
我會記得曬佢地咁多個,heehee~