2003-02-02 21:49:43大頭Bee

☆∵*.long time no see ∴☆

嘩嘩嘩...好耐都冇用過呢個web寫日記喇,人都係貪方便,我都唔例外,雖然貪新忘舊唔係我作風,不過有方便d既野冇理由唔用ga?

呢排我都幾開心,原因係我就快落庄喇!做樓主令我最開心既莫過於可以同2個好好既樓委合作,愈來愈好朋友,不過我真係嫌自己唔夠濫用職權,太乖喇,攪到成個庄期都唔係太開心,有好多野都收收埋埋,我既性格就係咁,由細細個玩debate時已經係,遇不平即收皮,谷谷下,唔識講,人地就愈踩愈過,我就愈整愈退縮,唉,又唔開心...

不過而家冇事喇,睇番我d日記,我諗我最霉既日子已經過左,而家只係想快d落庄,努力讀書,專心拍拖...

都係一句,我就係咁ga la,我冇乜大志,剩係想同自己鍾意既人一齊開開心心~