2002-11-18 03:52:11大頭Bee

我頂你個肺

練cheer都係冇mud人......
我地盡左力ga la,嫌2 日唔夠, 加多幾次informal practices......
結果又有幾多人available......
唔好同我講要練到齊, 要認真, 要多幾次practice等大家feel下d氣勢, 對cheers要點點點......
得幾個人, 我除左笑, 可以點 ? 唔係剩係要學識ga, 仲要夾ga......

個個都忙......既然參加了, 便用用心機吧,
這可是一個稍微令大家感受一下久違了的unity......

我還笑得出, 是因我長大而看化, 還是因習慣繼而麻木了?