2002-10-29 01:33:32大頭Bee

想嘔......

今日都係唔知醒, 仲要係一早起身換好曬衫, 發現早左一個鐘,
於是訓番, 一訓就不醒人事......

其實我真係尊重每個人既決定, 但我真係擔心......
有些事, 即使你不想做也要做, 是無奈也好, 那是職責......
要做的只是如何把它便得有趣......

我不想強逼任何人, 所以很多時我會選擇聆聽, 尊重, 接受,
但不代表我沒有原則, 只是我覺得我的位置得小心說話,
否則會便成命令, 壓力, 大家也不想......
而且, 我想大家也會是有自覺性的, 會明白有付出才有收穫的道理,
每個人在這兒都有一個位置, 都是與眾不同, 每一個"你"都是重要的!!!
所以我才會選擇尊重......只要你們住得快樂便好......

是不是不太好......我開始懷疑自己的能力......

我感到吃力......
或許, 我不應這麼說, 但我也有我的感受,
有沒有人理會過我?

但我不會放棄, 因為愈懷疑自己, 愈做不好!!!
我想做個好好的榜樣......

p.s. 我想殺左幸福導師......