2002-07-14 03:40:00大頭Bee

怎麼辦?

其實...只是一心想為大家切想,為什麼反而成為吵架的理由?
是不是我們都太為對方著想,忽略了自己的感受呢?
一心一意為對方著想,不是好事嗎?
是了解不夠嗎?
當我聽到你說:
"我們是不是太為對方?"
我都唔知講咩...應該開心?但係好似有d酸~
如果唔可以對自己鍾意既人好,一齊黎做咩?我覺得對你,永遠都係盡力令你開心,做到幾多就幾多,唔會吝嗇...亦唔會出現"太多","好到過份左"既字眼...對我來說,如果你話我太好,我會呆左,然後諗:好好咩?唔係應該ga咩?
如果叫我唔好付出咁多,
即係叫我唔好鍾意...如果對大家太好,唔通即係要對得冇咁好先得?下?唔好玩啦...
可能對從前的,我會話我對佢地太好, 原因只不過係佢地唔好,相比之下, 我太好...仔細想,我唔覺得自己係一等一好女朋友, 只係盡心盡力而已...
好慘...我唔知點算...應該點做好, 我完全唔知...
今日既事,我真係覺得大家都係因為想對方好,而且想見多d,而出現既誤會...點解會係咁ga??好低b呀!!!>_<"
我好怕大家因為為對方好,忽略自己,終於有一日忍無可忍,吵吵吵...
嗚~-_-"
點算?


p.s. 知道嗎?
你是那個值得我花一輩子去疼惜的人...我也不捨得你傷心......今天心痛了......