2004-09-16 18:23:41×°‵βεcκφ≡>

Long Long time no cum la..

講真 哩段時間真係發生左好多野
開心哥d 少過 唔開心哥d
但係無辦法啦.. 都過左去. `.
我中意笑 `. 所以我要成日笑.. = = kaka ... 好白痴..
其實 d 野 真係 cycle 架 我覺得
哥時我話 如果有得去睇 金牌哥個乜乜乜. `." 我就寧願乜乜乜
點知有人比我睇... 點知又抽中部手提..
哥個cheap野又話要囉番...
too bad.., 明明我話「我部手提壞左 整部黎 573573」 佢即刻抽中我 ... ,... 佢話張非係佢..勁cheap.,..
咁點解佢自己有咁多張非 成個場有成幾千人 點解係要抽中我喎.. 如果冇開心過 我就唔會咁唔開心la.. 比天作弄"

我d成績好似跟唔上咁.. 我從來都冇哩種feel 架.. 不過 我promised 某d人架ma
hhaaahahahah...

我會努力架.. // 比人改左名.. "細希 ‘ a haha `... .. "

愛死d愛我ge 人`..haha